Försa dan i plugget

Hej allihopa :)

Försa dan på min nya skola var väl helt okej. Vi va bara där halva dan och vi hade lixom inga riktiga lektioner ;) Det var riktigt kul att träffa alla igen för jag har verkligen saknat alla!

Så här såg jag ut första dan.



Linne: New Yorker
Svart tröja: H&M
Jeans: Cubus
Skor: Converse (finns i sportbutiker)
Väska: köppt i Sydafrika på nåt ställe ;)

Dagen idag har varit så otroligt seg. Lärarna har ju fått nån ny läroplan så ALLA lärare skulle berätta sjukt mycket om det varje lektion. Dessutom var det den längsta dan på hela veckan så när vi sluta så var man ganska "färdig" kan man säga! Nu så ska jag bara chilla resten av dan och i mon så får man väl sticka till skolan igen -.- Förmodligen så har dom berättat klart då så vi kanske inte segar så mycket. Sen e det i alla fall helg, och det e ju skönt :) Ha det gött!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0