Malmöfestivalen igen...

Hejsan svejsan!

I dag så va jag på malmöfettivalen... igen, fast med Moa denna gång ;) tänkte handla en massa höstkläder nu inför skolstarten och allt men när jag skulle ta ut pengar så hadde jag inget kort med mig. Typiskt mig att glömma pengar så jag hade altså inte en krona att handla för -.- Snäll som Moa e fick jag låna pengar till lite festival käk så jag var inte hungrig i alla fall :) Nu så ska jag sortera min garderob eftersom den e full med skit. Dessutom så ska jag handla lite med mamma ikväll så jag ska kolla vad jag behöver ;) Ha det gött!


Hittade ett par sjukt fina höst skor (tycker jag) på H&M för 299 kr. Kommer nog köpa dom ikväll.

(hade en bild men funka inte -.-' Visar när jag köppt dom istället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0