Sissta lovdan :/

Kan inte fatta att lovet redan e slut! :O Det käns som om det bara va i nån vecka. Hur som hälst så har jag använt denna sissta dag av frihet (framtill helgen) på ett ganska dåligt sätt. Jag tänkte mig att jag skulle typ träffa masa folk och verkligen göra nåt men som vanligt blev det inte som jag tänkt. Jag har varit hemma hela dan förutom en lite joggingtur med mamma. Vi joggade drygt 4 km. och mamma e hur nöjd som hälst X) Jag har också städat klart min garderob i dag och så här blev det ;) :




Ganska stor skillnad ;)


Förressten så var jag och shoppade i går med morsan som jag sa. Ville så gärna köpa min små, fina, snygga, coola, bästa, skor (överdrift igen -.-) men tyvvär så var dom "för plastiga" för att mamma skulle gå med på det. Dom var lixom okej i afären men jag vet själv också hur såna skor i "fejkskinn" blir efter nån vecka... tyvvär. Vi kollade lite i andra skoafärer åsså men inga var riktigt lika fina så jag köppte en grå kofta i stället. Perfeckt att ha nu i höst när det blir sådär kallt å grått :) Nu ska ska jag dusha och sen så ska jag kolla på "True Talent" som min syrra sa började i dag ;) Ha det gööt!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0