Jayyaiihihaaa! :D


Igår så fick jag banne mej en riktig överaskning. Jag satt och pluggade spanska i köket och då kom pappa in med ett macroobjektiv till mig:D JAaa. Provarde att fota med det (såklart) och det var hur kul som hälst! Måste dock träna lite med så jag lixom lär känna det mer ;)



Satte även upp bilden som jag ramat in igår och den blev supersnygg tycker jag :) Vad tycker ni??




Passar in med alla andra fotton jag har på mitt rum ;)



Nu blir det skolan och då ser jag ut såhär. Ganska enkelt med en mörk grå/svart sminkning runt ögonen ;)




Ha det bäst!!


Kommentarer
Postat av: Moa

nice klaris! Jag tror det är ett sånt jag har :) <3

2011-11-25 @ 14:32:45
URL: http://fotoavmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du lagt ner bloggen, jättesynd ju! du fotar så fina bilder, saknar din blogg! :)

2012-09-08 @ 18:58:11
Postat av: Anonym

saknar dina nageltips, har fått skitbra tips!!

2012-09-08 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0