Bildbomb från helgen!

Hej på er! :)

Har massor att skriva om nu när jag inte skrivit nåt sen i fredags :o (sorry). I helgen så skulle jag igentligen åka på ett läger i danmark med CISV men blev intställt av nån sjukdom :( Moa och jag ville då såklart hitta på något annat så vi sov över. Fixade såklart naglarna och snackede hur mycket som hälst!




Bakade även jättemånga söta små pepparkakor :) Med limegrön, rosa och orange glasyr på.





Snygga va?! :)

På söndagen så skulle Moa spela hanbollsmatch (med Dalhem) mot Carro och några andra jag känner (i Ankaret) så vi gick upp mot idrottsplatsen i borgeby och på vägen fottade jag ändast en bild eftersom det var dimmigt (inte bra för kameran). Den bilden tyckte jag blev riktigt bra, droppen speciellt ;) 



Matchen var riktigt spännande och jag fottade massor.







Idag så ser jag ut såhär ;)




Komentera gärna om ni undrar något eller bara säg vad ni tycker ;) <3


Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

fint du sminkar dig :D

2011-11-22 @ 17:15:21
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

bilden på annan nilsson blev skitsnygg!!!

2011-11-25 @ 22:34:39
Postat av: Annnnaaa <3

haha vem var det som skrev den förra kommentaren? :P <3

2011-11-28 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0