Indien saker

Hejsan!!

I går så kom min pappa hem från indien. Han var där med typ någon jobb grej. Hur som hälst så fick jag lite saker av honom som jag fottade för att prova lite olika saker oc eftekter. Jag har snott en del tips från Moas och Evelinas bloggar men de är riktigt bra tips. Bland annat en hemma gjord reflexskärm och ett overhead-papper att lägga under saken man fottar så att det blir lite speglat.











Denna väskan tyckte jag väldigt mycket om. Praktisk att ha pengar och mobil i typ. Blev även väldigt fin "spegling" på bilden ;)






När det gäller basketen så gick det inte så bra :( Men det var ändå kul. Lägger upp någon bild från dagen i mon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0