träning, träning och träning

Hej alla!

I dag så hade vi kitigt chill skoldag :) Vi hade bara en riktigt tråkig lektion och det var matte. Vi slutade 15.20 och då hade jag och emma riktigt brottom till träningen eftersom vi började kvart i fyra i lomma. Mamma var snäll och sjutsade oss dit men när vi väl kom dit så var vi vid fel hal :O Vi fick gå till den andra hallen. Inte speciellt långt men det var lite svårt att hitta. Vi kom fram till slut så vi kunde träna. Efter träningen så gjorde jag läxor och käkade. Sen kollade jag på Robinson, ofc! Nu sitter jag och kollar på parlamentet. Det e faktiskt också ganska roligt X)

I morgon så åker jag på turnering i danmark så det kommer säkert lite bilder därifrån senare också!

Basket <3



Ha det gött!! <3


Kommentarer
Postat av: emma :D

såå kungliga vi ee ! ;) <3

2011-09-09 @ 14:39:52
Postat av: Klara :)

Jadå!! :D

2011-09-09 @ 16:05:46
URL: http://fotoafilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0